Sunday, January 25, 2015

Alfalfa gagalkan suntikan perancang

Terperanjat tak tengok tajuk di atas tu? 
Mesti ada yang terperanjat sebab memang pernah terjadi .Ianya berlaku pada diri saya sendiri.
Tapi....ada tapi nya ye.....saya bukan makan Alfalfa keluaran Shaklee tapi saya "minum susu Alxxx Lxxxx " yang mengandungi Alfalfa di dalamnya.


Inilah suntikan yang saya ambil setiap 2 bulan sekali untuk mengelakkan berlaku kehamilan selepas melahirkan 4 orang anak.

Kehamilan berlaku kerana ada sedikit unsur estrogen di dalamnya lalu menggagalkan misi saya.Apapun semuanya itu dengan izin Allah juga.

Mula-mula saya rasa sedih juga sebab rancangan saya tak berjaya namun lama-lama saya sedar saya hanya seorang hamba dan siapalah saya untuk menolak takdirnya.Tujuan saya minum alfalfa tu kerana saya nak kuruskan badan dan saya berjaya turun 20kg.Baru nak merasa badan slim tiba-tiba kena gemuk balik....hehehhehe

No comments:

Post a Comment