Monday, January 26, 2015

SET "AWET MUDA" SHAKLEE

Ramai antara kita yang teringin nak mempunyai kulit yang sihat,cantik dan mulus.Bila kulit muka dah cantik boleh keluar rumah TANPA SEBARANG MAKE-UP.Jadi masa kita semakin singkat kan? Takdelah nak dok depan cermin berjam-jam , marah pulak cik abang...heheheh

Bagi anda yang ingin mengatasi kulit seperti berjerawat,kusam dan tidak berseri, saya sarankan anda mengambil SET D iaitu set Awet Muda Shaklee ini untuk kulit lebih sihat,cantik dan mulus.


Set D Kulit Cantik


1.VITA-E COMPLEX : 
Melambatkan proses penuaan (kata nak awet muda), mengurangkan kesan parut dan jeragat serta mengawal penghasilan minyak di dalam liang kulit kita.

2.B-COMPLEX :
 Membaiki peredaran darah, menstabilkan hormon (terutamanya untuk yang kerap mengalami masalah jerawat) serta meratakan warna kulit. Menampakkan kulit lebih segar dan bermaya serta berseri-seri.

3.VITAMIN C : 
Membantu mengekalkan kekenyalan kulit melalui penghasilan kolagen. Memberi tenaga yang optimum kepada kulit supaya lebih tegang dan gebu.

4.GLA Complex
mengurangkan jeragat dan  mengurangkan penuaan.

Bagi yang sedang atau akan mengambil supplemen SET D ini, digalakkan sangat minum air 3 liter sehari agar penyerapan vitamin akan lebih berkesan.

DOA KECANTIKKAN WAJAH
Setiap kali berhias di cermin, bacalah doa , kemudian baca selawat di kedua tapak tangan dan sapukan ke muka sambil niat dalam hati agar diindahkan wajah seperti Nabi Yusuf a.s. Amalkan setiap pagi.

Doanya begini:
“Segala puji-pujian bagi Allah sebagaimana Engkau telah mempercantikkan diriku dan juga akhlakku. Semoga Engkau menjauhkan wajahku dari api neraka”

*Cabaran Blogging bersama EmakSkema (http://www.emakskema.com), KeluargaSihatCeria (http://www.keluargasihatceria.com), RatuNutrisi (http://www.ratunutrisi.com), dan MyInfoVitamin (http://myinfovitamin.com).

No comments:

Post a Comment