Thursday, January 1, 2015

Testimonial Omega Guard + Phytocol St-Paras Kolestrol Menurun

Pengedar Shaklee Pasir Gudang
Setelah seminggu genap 40 tahun, suami saya telah membuat pemeriksaan kesihatan.

Berdebar-debar jugaklah suami sebab risaukan bacaan kolestrolnya  tinggi.Sebab masa last pemeriksaan (2013) bacaannya agak tinggi .

Namun dalam hati saya , saya tak berapa risau sebab saya tahu suami jaga makan dan makan supplemen Omega Guard (minyak ikan) dan Phytocol-ST.
Testimonial set kolestrol Shaklee

Betul jangkaan saya, bacaan kolestrolnya menurun dari yang sebelum ini.

Alhamdulilah!


Apa fungsi Omega Guard dan Phytocol-ST sebenarnya?

Pengedar Shaklee Pasir Gudang
Jika dilihat dari rajah di atas, fungsi Phytocol-ST adalah mencegah kemasukan kolestrol baru dan maknanya kolestrol tidak bertambah  jika kita makan makanan berkolestrol tinggi.

Manakala Omega Guard membantu menurunkan kadar kolestrol LDL yang berlebihan dengan adanya sumber EPA dan DHA dalam Omega Guard.

Bagi anda yang mempunyai masalah kolestrol tinggi, sila ambil perhatian dan jangan anggap masalah anda adalah masalah kecil.Kolestrol tinggi mampu mengundang pelbagai penyakit terutama penyakit jantung . Sayangilah jantung anda demi keluarga dan insan yang anda sayangi.

Jika anda sayangkan jantung anda, dapatkan Set Kolestrol Shaklee dengan menghubungi saya rakan Shaklee anda:-

Noorfadzilah (Dila)
018-7944556
Pengedar Shaklee Pasir Gudang






No comments:

Post a Comment