Wednesday, January 21, 2015

Supplemen wajib untuk calon Haji@Umrah


Supplemen atau vitamin adalah salah satu persiapan yang memang perlu dibawa bersama ketika menunaikan ibdah haji atau umrah.

Ini bagi memastikan kelancaran dan keselesaan untuk menunaikan ibadah tanpa halangan kesihatan.Jadi, saya mencadangkan para calon Haji dan Umrah untuk membawa SET ASAS SHAKLEE iaitu ;-

1) Vitalea - Multivitamin untuk membekalkan nutrisi yang lengkap dan cukup kepada kita kekal cergas dan bertenaga sepanjang masa di tanah suci.

2) B Complex - Berfungsi untuk membekalkan tenaga, meningkatkan ketahanan antibodi serta mengurangkan stress akibat kekurangan tidur sepanjang ibadah Haji.

3) Vitamin C - Meningkatkan imunisasi tubuh badan untuk melawan penyakit.

Namun bagi calon yang mempunyai masalah sendi atau sakit kaki boleh juga ditambah dengan SET SENDI SHAKLEE iaitu :-

1) Ostematrix - Mengelak kekejangan kaki akibat berjalan jauh. Membekalkan kalsium bagi menguatkan tulang untuk ibadah-ibadah yang memerlukan kekuatan fizikal di sana.

2) Omegaguard - Mengurangkan sakit kepala, meningkatkan sistem imun tubuh, memelihari fungsi fungsi sendi dan anti-radang.


3) Advance Joint Health Tablet - Membekalkan glucosamine bagi memelihara kesihatan lutut untuk berjalan jauh.


Semua suplemen ini hanyalah sebagai cadangan sahaja. Anda boleh mendapatkan konsultasi dan khidmat nasihat daripada saya secara percuma untuk mengetahui lebih detail mengenai suplemen-suplemen di atas.

Hubungi saya rakan Shaklee anda:-
Noorfadzilah binti A Aziz
ID:1134196
H/P NO:018-7944556
Penghantaran seluruh Malaysia.


1 comment:

  1. Memang bagus amalkan set family wellness ni semasa mengerjakan umrah!

    ReplyDelete