Tuesday, January 6, 2015

Testimonial Cinch Energy Tea Mix

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua,

Apa kabar semua? 
Harap2 semua sihat hendaknya dan sentiasa dilindungi Allah SWT.
Semalam saya ada post gambar Cinch Energy Tea Mix di FB.Alhamdulilah ramai yang memberi feedback dan bertanya lebih lanjut tentang produk ni .

Sememangnya Cinch Energy Tea Mix ni memang memberikan tenaga yang berpanjangan dan mampu menurunkan berat badan.Saya sendiri dah minum Cinch Energy Tea Mix ini jadi saya dapat rasa perbezaan teh Shaklee dengan jenama lain.Rasanya lebih sedap lagi-lagi kalau dibancuh dengan air sejuk memang sedap marveles la.

Sepadan dengan slogan Shaklee di mana produknya Sentiasa Selamat ,Sentiasa berkesan dan sentiasa berkualiti.

Khasiat dari ramuan yang hebat di anugerahkan Allah untuk kita terdiri daripada teh hijau matcha, teh merah, teh putih dan teh rooibos .Memang patut harganya agak tinggi berbanding jenama teh lain kerana ramuannya padat dan 4 kali ganda lebih berkesan berbanding jenama lain.

Namun bagi mereka yang sudah tahu kesan dari pengambilan Cinch Energy Tea Mix ini mereka memang katakan teh ini lebih berbaloi-baloi untuk dibeli!

 





Jadinya saya nak share dengan anda semua testimonial Cinch Energy Tea Mix ini.



Bagi yang berminat untuk minum Cinch Energy Tea Mix boleh hubungi saya rakan Shaklee anda:-

Noorfadzilah binti A Aziz (Dila)
ID:1134196
Pengedar Shaklee Pasir Gudang


No comments:

Post a Comment