Tuesday, January 20, 2015

BASIC H Menghilangkan kesan conteng

Testimoni terbaru penggunaan Basic H.

Alhamdulilah malam tadi teman seperjuangan saya yang 


juga senior dalam business Shaklee iaitu Puan Farha dari 

myfreshvita.com telah berkongsi testimonial best BASIC H.

Saya rasa ramai ibu-ibu atau ayah di luar sana yang suka 

bila tengok testimonial ni.

Cuba kita tengok ada apa dengan gambar di bawah ni.

Menghilangkan conteng di dinding


Basic H membantu menghilangkan kesan conteng di dinding rumah !


Teruja tak ?

Mestilah teruja kan terutama saya sebab rumah saya pun penuh 

dengan nukilan indah dari anak bungsu saya Umar Muallim.


Selain itu Basic H juga boleh digunakan untuk mop lantai 

rumah.Bersinar-sinar tau lantai rumah memang lega kaki memijak 

sebab rasa bersih sangat.

Jom dapatkan 1 botol hari ini... tak mahal pun sebab tahan berbulan-


bulan lamanya.

Nak tau lebih lanjut? Hubungi saya rakan Shaklee anda:-


Noorfadzilah binti A Aziz

ID :1134196

H/P :018-7944556

Penghantaran seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment